DSpace@Çankaya

Guest Editorial: Gamification and Persuasive Games for Software Engineering

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.author Yılmaz, Murat
dc.contributor.author O'Connor, Rory V.
dc.contributor.author Colomo-Palacios, Ricardo
dc.contributor.author Clarke, Paul
dc.date.accessioned 2020-02-18T06:54:01Z
dc.date.available 2020-02-18T06:54:01Z
dc.date.issued 2019-04
dc.identifier.citation Yilmaz, Murat...et al., "Guest Editorial: Gamification and Persuasive Games for Software Engineering", IET Software, Vol. 13, No. 2, pp. 97-98, (2019). tr_TR
dc.identifier.issn 1751-8806
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/20.500.12416/2469
dc.language.iso eng tr_TR
dc.publisher Inst Engineering Technology-IET tr_TR
dc.relation.isversionof 10.1049/iet-sen.2019.0052 tr_TR
dc.rights info:eu-repo/semantics/closedAccess tr_TR
dc.title Guest Editorial: Gamification and Persuasive Games for Software Engineering tr_TR
dc.type editorial tr_TR
dc.relation.journal IET Software tr_TR
dc.identifier.volume 13 tr_TR
dc.identifier.issue 2 tr_TR
dc.identifier.startpage 97 tr_TR
dc.identifier.endpage 98 tr_TR
dc.contributor.department Çankaya Üniversitesi, Mühendislik Fakültesi, Bilgisayar Mühendisliği Bölümü tr_TR


Bu öğenin dosyaları:

Dosyalar Boyut Biçim Göster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster