DSpace@Çankaya

An assesment on the effects of different design criteria on storefronts

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.author Aslantamer, Özlem Nur
dc.date.accessioned 2022-04-07T13:22:40Z
dc.date.available 2022-04-07T13:22:40Z
dc.date.issued 2003
dc.identifier.citation Aslantamer, Özlem Nur (2003). An assesment on the effects of different design criteria on storefronts / Mağaza cephelerine etki eden farklı tasarım kriterleri üzerine bir değerlendirme.Yayımlanmış yüksek lisans tezi. Ankara: Çankaya Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü tr_TR
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/20.500.12416/5318
dc.description.abstract The aim of this thesis is to examine the effects of different design criteria on storefront architecture. The study defines a space and calls it "the threshold". This space, "the threshold", comes into being with filters. These filters; if listed from the beginning; are the front of the store, store facade, display window, and interior space of the store. This study focuses on this defined space in three phases: first, an investigation of the theoretical knowledge about the subject; second, a case study to choose a specific brand; and third, the case study of the brand KOTON. The thesis concludes that the space created by the filters is a threshold that helps consumers decide whether to enter a store or not. The case study results can be accepted as the proof of the thesis. tr_TR
dc.description.abstract Bu çalışmanın amacı farklı tasarım kriterlerinin mağaza cepheleri üzerindeki etkilerinin incelenmesidir. Çalışma bir mekan tanımlar ve bu mekana "eşik" adını verir. Bu mekan "eşik" filtreler aracılığı ile oluşmaktadır. Bu filtreler sırasıyla mağaza önü, mağaza cephesi, mağaza vitrini, ve mağaza içidir. Çalışma üç aşamadan oluşmaktadır: birinci aşama, konu hakkındaki teorik inceleme, ikinci aşama, örnek marka seçme çalışması, ve üçüncü aşama, KOTON markası üzerinde araştırmadır. Filtrelerin oluşturduğu mekan olan eşiğin, tüketicilerin mağazaya girip girmeme karalarına katkısı ile tez sonuca ulaşmaktadır. Örnek çalışma sonuçları tezin ispatı olarak kabul edilebilir. tr_TR
dc.language.iso eng tr_TR
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess tr_TR
dc.subject Stores tr_TR
dc.subject Chain Stores tr_TR
dc.subject Corporate Identity tr_TR
dc.subject Storefronts tr_TR
dc.subject Facades tr_TR
dc.subject Display Windows tr_TR
dc.subject Threshold tr_TR
dc.subject Filter tr_TR
dc.subject Shopping Center tr_TR
dc.subject Mağazalar tr_TR
dc.subject Zincir Mağazalar tr_TR
dc.subject Kurum Kimliği tr_TR
dc.subject Mağaza Önleri tr_TR
dc.subject Mağaza Cepheleri tr_TR
dc.subject Vitrinler tr_TR
dc.subject Eşik tr_TR
dc.subject Filtre tr_TR
dc.subject Alışveriş Merkezleri tr_TR
dc.title An assesment on the effects of different design criteria on storefronts tr_TR
dc.title.alternative Mağaza cephelerine etki eden farklı tasarım kriterleri üzerine bir değerlendirme tr_TR
dc.type masterThesis tr_TR
dc.identifier.startpage 1 tr_TR
dc.identifier.endpage 151 tr_TR
dc.contributor.department Çankaya Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İç Mimarlık Bölümü tr_TR


Bu öğenin dosyaları:

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster