DSpace@Çankaya

Increasing effectiveness of marketing activities in education sector: A field study in ankara

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.author Güneş, Cemalettin
dc.date.accessioned 2022-04-13T08:50:44Z
dc.date.available 2022-04-13T08:50:44Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Güneş, Cemalettin (2016). Increasing effectiveness of marketing activities in education sector: A field study in ankara / Eğitim sektöründe pazarlama aktivitelerinin etkinliğinin arttırılması: Ankarada bir saha çalışması. Yayımlanmış yüksek lisans tezi. Ankara: Çankaya Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü tr_TR
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/20.500.12416/5383
dc.description.abstract In this study, the effectives and attitudes of the quality of education in private schools has been investigated for the purpose of language education. The first step of the progress is to give out the importance of these issues, the goal and the introduction part analyses the needs. The second part is the field of services and the management of service this specification has been given out in details. The third part is about the education services and the understanding of language education has been analyzed. The fourth part, which is also the last part, is about the literature part which has been determined with a SPSS survey determination; this is analyzed via info graphical tables. The last part of the study is about the outcome of the study and the way certain information is given out. tr_TR
dc.description.abstract Bu çalışmada, özel okullarda eğitimin etkinliği ve kalitesi yabancı dil alan örneği çerçevesinde incelenmiştir. Çalışmanın birinci bölümü konunun önemi, amacı ve gerekliliğini kapsayan giriş bölümüdür. İkinci bölümde hizmet kavramı ve hizmet pazarlaması konusu ayrıntılı olarak ele alınmıştır. Üçüncü bölümde eğitim hizmeti kavramı ve yabancı dil eğitimi konusu detaylı olarak araştırılmıştır. Dördüncü ve son bölümde ise literatür kısmı desteklemek amacı ile uygulanan anketlerin SPSS paket programında analiz edilmesi ve tablolar yardımı ile yorumlanması gerçekleştirilmiştir. Çalışmanın son bölümünde ise yapılan araştırmanın bulguları üzerinde durulmuş ve konu ile ilgili önerilere yer verilmiştir. tr_TR
dc.language.iso eng tr_TR
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess tr_TR
dc.subject Service tr_TR
dc.subject Education Services tr_TR
dc.subject Foreign Language Education tr_TR
dc.subject Hizmet tr_TR
dc.subject Eğitim Hizmeti tr_TR
dc.subject Yabancı Dil Eğitimi tr_TR
dc.title Increasing effectiveness of marketing activities in education sector: A field study in ankara tr_TR
dc.title.alternative Eğitim sektöründe pazarlama aktivitelerinin etkinliğinin arttırılması: Ankarada bir saha çalışması tr_TR
dc.type masterThesis tr_TR
dc.identifier.startpage 1 tr_TR
dc.identifier.endpage 118 tr_TR
dc.contributor.department Çankaya Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Bölümü tr_TR


Bu öğenin dosyaları:

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster