Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.author Okur Tolun, Elif
dc.date.accessioned 2024-03-25T13:02:08Z
dc.date.available 2024-03-25T13:02:08Z
dc.date.issued 2005-08-01
dc.identifier.citation Okur Tolun, Elif. (2005). "İktidar Masal Reklam", Cankaya University Journal of Arts and Sciences", Vol.1, No.3, pp.107-118. tr_TR
dc.identifier.issn 1309-6761
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/20.500.12416/7711
dc.description.abstract Bu makalede amaç, evrensel anlatı özelliği kazandığı ve toplumsal normlara uygun bir içeriği olduğu için sorgulanmadan kabul edilen ve kuşaklar arası süregelen masum bir masalın aslında ne kadar ideolojik ve taraflı olabileceği üzerinde durup, günümüze olan yansımaları ile tekrar tekrar nasıl üretildiği ve günlük hayatımızda nasıl bir rol oynadığı araştırılmıştır. Makalede örnek olarak “Pamuk Prenses ve Yedi Cüceler” ile Hülya Avşar’ın oynadığı Molfix çocuk bezi reklam filmi ele alınmıştır. İnsan beynine farkında olmadan sessiz ve gizlice kodlanan iktidar ilişkileri ve kadının toplum içindeki ikincil konumuna dikkat çekilmiştir tr_TR
dc.language.iso tur tr_TR
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess tr_TR
dc.subject İktidar tr_TR
dc.subject Masal tr_TR
dc.subject Reklam tr_TR
dc.title İktidar Masal Reklam tr_TR
dc.type article tr_TR
dc.relation.journal Cankaya University Journal of Arts and Sciences tr_TR
dc.identifier.volume 1 tr_TR
dc.identifier.issue 3 tr_TR
dc.identifier.startpage 107 tr_TR
dc.identifier.endpage 118 tr_TR
dc.contributor.department Çankaya Üniversitesi, Mimarlık Fakültesi, İç Mimarlık Bölümü tr_TR


Bu öğenin dosyaları:

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster