DSpace Repository

Yıldız Gücü (Star Power): Yıldız Sporcular Y KuşağıTüketicilerinin Tüketim Kararlarını Etkiler Mi?

Show simple item record

dc.contributor.author Özdemir, Handan
dc.contributor.author Akagün Ergin, Elif
dc.contributor.author Avcı, Mustafa Serhat
dc.date.accessioned 2024-05-14T12:08:32Z
dc.date.available 2024-05-14T12:08:32Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Özdemir, H.; Akagün Ergin, Elif; Avcı, Mustafa Serhat. (2021). "Yıldız Gücü (Star Power): Yıldız Sporcular Y KuşağıTüketicilerinin Tüketim Kararlarını Etkiler Mi?", İşletme Araştırmaları Dergisi, Vol.13, No.2, pp.1751-1763. tr_TR
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/20.500.12416/8379
dc.description.abstract Bu araştırmanın amacı, “yıldız gücü faktörleri” olarak bilinen; profesyonel güvenilirlik, sempatik kişilik, atletik uzmanlık, sosyal çekicilik ve karakteristik tarz faktörlerinin Y kuşağı tüketicilerin genel ve spesifik tüketimleri üzerindeki etkilerini ortaya koymak ve yıldız gücü etkisinin cinsiyet ve yaş demografik değişkenleri ile ilişkilerini incelemektir tr_TR
dc.language.iso tur tr_TR
dc.relation.isversionof 0.20491/isarder.2021.1227 tr_TR
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess tr_TR
dc.subject Yıldız Gücü tr_TR
dc.subject Atletik Yıldız Gücü tr_TR
dc.subject Y Kuşağı tr_TR
dc.subject SASP ölçeği tr_TR
dc.title Yıldız Gücü (Star Power): Yıldız Sporcular Y KuşağıTüketicilerinin Tüketim Kararlarını Etkiler Mi? tr_TR
dc.type article tr_TR
dc.relation.journal İşletme Araştırmaları Dergisi tr_TR
dc.contributor.authorID 116684 tr_TR
dc.contributor.authorID 120408 tr_TR
dc.identifier.volume 13 tr_TR
dc.identifier.issue 2 tr_TR
dc.identifier.startpage 1751 tr_TR
dc.identifier.endpage 1763 tr_TR
dc.contributor.department Çankaya Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü; Çankaya Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü tr_TR


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record