The internet is a fashionable medium that both changes our lives and impact the behavior of Labor and consumer in both business and commerce. Several studies of e-commerce in developing countries have emphasized the barriers ...
Bu çalışmanın amacı ihracat yöntemlerinden e-ticaretin ve dolaylı ihracatın ülkemiz mermer ihracatına etkisinin araştırılmasıdır. Bu amaçla anket hazırlanmış ve Afyonkarahisar ili içerisinde bulunan 40 firma ile görüşmeler ...
u çalışmanın amacı, elektronik ticaretin dünya ve Türkiye ekonomisindeki etkilerini incelemektir. Özellikle elektronik ticaretin tüketiciler, işletmeler ve ulusal ekonomiler üzerindeki etkilerine bir bütün olarak ayrı bir ...
Popular payment systems including asynchronous, online and mobile payments are investigated. Mobile phone payment systems are targeted after finding that mcommerce is projected to rise. With this increase in the market ...
Popular payment systems including asynchronous, online and mobile payments are investigated. Mobile phone payment systems are targeted after finding that mcommerce is projected to rise. With this increase in the market ...
Teknolojinin ve internetin gelişmesiyle birlikte dijital pazarlama kavramı kendini gösterip, insanların rahatça alışveriş yapmasını sağlamıştır. İletişimin gelişmesi ve sosyal medya faktörünün de ortaya çıkmasıyla birlikte ...
This thesis tries to make an understanding of using opinion mining and sentiment analysis and applying these methods for extracting data from user feedbacks. Before the data extraction step, opinion mining is examined in ...
Müşterilerin ilgisini en fazla çeken ve en çok etkileşim sağlayan içeriklerin tespiti
e-ticaret firmaları dahil çevrim içi reklam ve halkla ilişkiler faaliyetlerinde bulunan tüm
firmalar tarafından benimsenmektedir. Bu ...
21(st) century is the age of high technologies penetrated into business leading to virtual businesses and e-commerce applications combined with electronic business (e-business) structures. Virtual businesses are independent ...