DSpace@Çankaya
Ara
Giriş
Türkçe
English
DSpace Ana Sayfası
→
Ara
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Ara
Ara:
Tüm DSpace
Enstitüler - Tezler
Fen - Edebiyat Fakültesi
Hukuk Fakültesi
İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
Meslek Yüksek Okulu
Mimarlık Fakültesi
Mühendislik Fakültesi
Ortak Dersler Bölümü
Yabancı Diller Bölümü
Filtreler
Arama sonuçlarını daraltmak için filtreleri kullanın.
Güncel Filtreler:
Başlık
Yazar
Konu
Yayın tarihi
Mevcut Dosya(lar)
İçerir
Eşittir
ID
İçermez
Eşit Değil
ID değil
Yeni Filtreler:
Başlık
Yazar
Konu
Yayın tarihi
Mevcut Dosya(lar)
İçerir
Eşittir
ID
İçermez
Eşit Değil
ID değil
Toplam 15 sonuç üzerinden gösterilen 10
(0.102 saniye)
Toplam kayıt 15, listelenen: 1-10
1
2
Sonraki Sayfa
Sıralama Seçenekleri:
İlgililik
Başlık Artan
Başlık Azalan
Yayın Tarih Artan
Yayın Tarihi Azalan
Sayfa Başına Sonuç:
5
10
20
40
60
80
100
A systematic review of gamification in the context of software development landscapes
Olgun, Serhan
(
Çankaya Üniversitesi
,
2018
)
Gamification in e-learning: The effect on student performance and perception at an Iraqi university
Mohammed, Deena A. M.
(
2018-05-07
)
Gamification as a disruptive factor in software processimprovement initiatives
Herranz, Eduardo
;
Colomo-Palacios, Ricardo
;
de Amescua Seco, Antonio
;
Yılmaz, Murat
(
Graz Univ Technolgoy
,
2014
)
A Scrumban Integrated Gamification Approach to Guide Software Process İmprovement: A Turkish Case Study [Gamifikacijski Pristup S İntegriranom Scrumban Metodologijom U Poboljšanju Razvoja Softvera: Turska Analiza Slučaja]
Yılmaz, Murat
;
O'Connor, Rory V.
(
Strojarski Facultet
,
2016-02
)
Towards an auction-based reward mechanism for effective bug resolution
Üsfekes, Çağdaş
(
2019
)
Gamification in e-learning: The Effect on Student Performance
Saran, Murat
;
Al-Magsoosi, Daleh
;
Mohammed, Deena
(
2018
)
The Gamification Tool for the Classroom Response Systems: Kahoot!
Gündüz, Abdullah Yasin
;
Akkoyunlu, Buket
(
2020-07
)
Effectiveness of Gamification in Flipped Learning
Gündüz, Abdullah Yasin
;
Akkoyunlu, Buket
(
2020-10
)
Examining reward mechanisms for effective usage of application lifecycle management tools
Üsfekes, Çaǧdaş
;
Yılmaz, Murat
;
Tüzün, Eray
(
2017
)
An exploratory study to assess analytical and logical thinking skills of the software practitioners using a gamification perspective
Kayalı, Şahin
(
2015
)
Toplam kayıt 15, listelenen: 1-10
1
2
Sonraki Sayfa
Sıralama Seçenekleri:
İlgililik
Başlık Artan
Başlık Azalan
Yayın Tarih Artan
Yayın Tarihi Azalan
Sayfa Başına Sonuç:
5
10
20
40
60
80
100
Göz at
Tüm DSpace
Bölümler & Koleksiyonlar
Tarihe Göre
Yazara Göre
Başlığa Göre
Konuya Göre
Türe Göre
Dile Göre
Bölüme Göre
Yayıncıya Göre
Künyeye Göre
Hesabım
Giriş
Kayıt
Keşif
Yazar
Yılmaz, Murat (7)
O'Connor, Rory V. (3)
Akkoyunlu, Buket (2)
Gündüz, Abdullah Yasin (2)
Olgun, Serhan (2)
Tüzün, Eray (2)
Üsfekes, Çağdaş (2)
Akarsu, Zulal (1)
Al-Magsoosi, Daleh (1)
Aydan, Ufuk (1)
... Daha Fazla
Konu
Gamification (15)
Oyunlaştırma (5)
Application Lifecycle Management (3)
Software Development (3)
E-Learning (2)
Flipped Learning (2)
Game Elements (2)
Serious Game Applications (2)
Software Engineering Productivity (2)
Software Process Improvement (2)
... Daha Fazla
Yayın Tarihi
2018 (5)
2016 (3)
2017 (2)
2020 (2)
2014 (1)
2015 (1)
2019 (1)
Mevcut Dosya(lar)
Evet (9)
Hayır (6)