DSpace@Çankaya

Kindergarten design considerations: a case study on Ankara International Preschool and Kindergarten

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.author Mustafa, Huda A. Fadella
dc.date.accessioned 2019-11-04T12:41:48Z
dc.date.available 2019-11-04T12:41:48Z
dc.date.issued 2018-03-13
dc.identifier.citation Huda A. Fadella Mustafa (2018). Kindergarten design considerations: a case study on Ankara International Preschool and Kindergarten / Anaokulu tasarımı yaklaşımları: Bir örnek çalışma Ankara Uluslararası Kreş ve Anaokulu. Yayımlanmış yüksek lisans tezi. Ankara: Çankaya Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü. tr_TR
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/20.500.12416/2034
dc.description.abstract Bu tez, anaokulu tasarımı yaklaşımlarının iç mekân ve özellikle sınıf tasarımı ile ilgili süreçlerini örnek çalışma olan Ankara Uluslararası Kreş ve Anaokulu üzerinden analiz etmektedir. Bu tezin temel amacı, anaokulu eğitim kurumlarında uygulanan tasarım ihtiyaçları ve yaklaşımlarını anlamak, anaokulu tasarımı için ideal bir model oluşturmak ve çocuk psikolojisi, fonksiyonellik, güvenlik ve verimlilik gibi faktörlerin nasıl tasarım kriteri olarak ele alınabileceğini anlamaktır. tr_TR
dc.description.abstract This thesis analyzes the process of kindergarten design consideration regarding to interior and specifically classroom design regarding the case study of Ankara International Preschool and Kindergarten. The main purpose of this study is to understand the design requirements and consideration applies on kindergarten educational institution, to build ideal model of kindergarten design, and to understand how the important factors such as child psychology, functionality, safety and efficiency, can be considered in the design criteria. tr_TR
dc.language.iso eng tr_TR
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess tr_TR
dc.subject Kindergarten Design Consideration tr_TR
dc.subject Psychological Development tr_TR
dc.subject Efficiency tr_TR
dc.subject Functionality and Safety tr_TR
dc.subject Anaokulu Tasarım Yaklaşımları tr_TR
dc.subject Psikolojik Gelişim tr_TR
dc.subject Verimlilik tr_TR
dc.subject İşlevsellik ve Güvenlik tr_TR
dc.title Kindergarten design considerations: a case study on Ankara International Preschool and Kindergarten tr_TR
dc.title.alternative Anaokulu tasarımı yaklaşımları: Bir örnek çalışma Ankara Uluslararası Kreş ve Anaokulu tr_TR
dc.type masterThesis tr_TR
dc.identifier.startpage 1 tr_TR
dc.identifier.endpage 83 tr_TR
dc.contributor.department Çankaya Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, İç Mimarlık Bölümü tr_TR


Bu öğenin dosyaları:

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster