dc.contributor.author |
Demir, Umut Savaş
|
|
dc.date.accessioned |
2020-06-18T11:36:24Z |
|
dc.date.available |
2020-06-18T11:36:24Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Demir, Umut Savaş (2019). Markalasma ve hedef pazarlamacılıgı yerı : Luksemburg pazarlaması uzerine vaka calışması / Branding and target market determination: Case study on Luxembourg country branding. Yayımlanmış yüksek lisans tezi. Ankara. Çankaya Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. |
tr_TR |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/20.500.12416/4071 |
|
dc.description.abstract |
Marka, bir işletmenin ürünlerini başka işletmeninkinden ayırt etme aracı olduğu düşünülerek, küreselleşen dünyada büyük önem taşımaktadır. Günümüzün rekabetçi koşullarında sadece bir isim olmadan öte ürünlere bir kimlik ve kişilik katan, tüketicilerin algıları ile biçimlenen, ürünlerin tercihlerinde tüketicilere öncülük yapan marka, karşımıza bir işletme varlığı şeklinde çıkmaktadır. Markalar, işletmeyle alıcının arasındaki ilişkiyi başlatan, biçimlendiren bir vasıtadır. Markalar, işletmeler için günümüzde ürünlerden bağımsız bir ticari varlık konumuna gelmişlerdir. Bu sebeple girişimcilerle firmalar için markalaşma ve de marka oluşturulma süreçleri artan rekabet ortamında son derece önemli hale gelmiştir. Bu çalışmada, markanın ne olduğu, çeşitleri ve markalaşmanın rekabet ortamında önemi üzerinde durularak, hedef pazarlamacılığı ile ilgili bir vaka çalışması yapılmıştır. |
tr_TR |
dc.description.abstract |
The brand is of great importance in a globalizing world, considering that it is a means of distinguishing goods and services of a business from the goods and services of other businesses. Beyond being a name in today's competitive conditions, the brand emerges as a business entity that adds an identity, personality to the product, shaped by the perceptions of consumers, and pioneers consumers in product preferences. Brands are a tool that initiates and shapes the relationship between the business and the buyer. Today, brands for businesses have become a commercial entity independent of products. For this reason, the process of branding and branding has become extremely important for entrepreneurs, companies in an increasingly competitive environment. In this study, a case study about target marketing has been made by focusing on what brand is, its types and the importance of branding in the competitive environment. |
tr_TR |
dc.language.iso |
tur |
tr_TR |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
tr_TR |
dc.subject |
Pazarlama |
tr_TR |
dc.subject |
Markalaşma |
tr_TR |
dc.subject |
Vaka |
tr_TR |
dc.subject |
Destinasyon |
tr_TR |
dc.subject |
Lüksemburg |
tr_TR |
dc.subject |
Marketing |
tr_TR |
dc.subject |
Branding |
tr_TR |
dc.subject |
Case |
tr_TR |
dc.subject |
Destination |
tr_TR |
dc.subject |
Luxembourg |
tr_TR |
dc.title |
Markalasma ve hedef pazarlamacılıgı yerı : Luksemburg pazarlaması uzerine vaka calışması |
tr_TR |
dc.title.alternative |
Branding and target market determination: Case study on Luxembourg country branding |
tr_TR |
dc.type |
masterThesis |
tr_TR |
dc.identifier.startpage |
1 |
tr_TR |
dc.identifier.endpage |
129 |
tr_TR |
dc.contributor.department |
Çankaya Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Uluslararası Ticaret ve Lojistik Bölümü |
tr_TR |