Özdemir, Handan; Akagün Ergin, Elif; Avcı, Mustafa Serhat(2021)
Bu araştırmanın amacı, “yıldız gücü faktörleri” olarak bilinen; profesyonel güvenilirlik, sempatik kişilik, atletik uzmanlık, sosyal çekicilik ve karakteristik tarz faktörlerinin Y kuşağı tüketicilerin genel ve ...
Bu makalenin amacı, yerel seçimlerde oy verme davranışını etkileyen faktörleri toplumsal değer ve ihtiyaçlar zeminini temel alarak incelemektir. Seçmenlerin yerel seçimlerdeki tercihleri üzerinden, adayların olumlu ...
Zincir marketler ülkemizde ve dünya pazarında önemli paya sahip olan perakende kuruluşlardır. Hemenherkes farklı zincir marketlerin birer müşterisi konumundadır. Müşteriye sunulan hizmetler, yoğunrekabetin yaşandığı bu ...
Özdemir, Handan; Akagün Ergin, Elif; Avcı, Mustafa Serhat(2021)
Bu araştırma, Türkiye’de yayınlanan televizyon reklamlarındaki mesajlarda milli ve kültürel değerlerinkullanımına karşı genel tüketici tutumunu ve tüketicilerin bu reklamlardaki mesajlara karşı olası tepkileriniortaya ...
Medya, toplumsal dünyamızda cereyan eden hadiseleri birer haber öyküsüne dönüştürürken muhtelif haber çerçevelerinden yararlanmaktadır. Söz konusu çerçeveler, medya örgütünün politik-ideolojik temayülleri, ekonomik çevrelerle ...
İnternet ve sosyal medya platformlarının gelişimi ile birlikte bilgi üretimi, tüketimi, dolaşımı ve aktarımı bugüne dek hiç olmadığı kadar hızlanmıştır. Ancak doğru ile yanlış sınırlarının belirsizleştiği post-truth döneminde ...
Developments in communication and information technologies have obliged corporations to be aware of the importance of their reputation in the virtual world as well as the real world. Corporations with a robust reputation ...
Influencers have entered our lives as a new communication tool with the developments in social media. The aim of the study is to reveal the relationship between the trust in the influence and the purchase intention in the ...
on çeyrek asırda önemi kurumlar tarafından anlaşılan ve odaklanılan simetrik iletişim, kurumların sürdürülebilir başarıyı yakalamalarında önemli rol oynamaktadır. Kurumda karşılıklı anlayışı, müzakereyi, denge ve yoğun ...
Motivated by the Attachment Security Enhancement Model (Arriaga et al., 2018), the present research investigated the associations between positive relationship experiences and romantic attachment avoidance in three dyadic ...
Fiyat indirimleri pazarlama iletişiminde en sık kullanılan stratejiler arasında yer almaktadır. İletişim ve pazarlama uzmanlarının ana hedeflerinden biri olan müşteri memnuniyetinin sağlanmasında fiyat indirimleri önemli ...
Utilizing survey data collected over three rounds, this paper investigates the impact of pre-COVID innovation performance, innovation type, sources of knowledge, and the moderating role of financial constraints on survival ...
The aim of this study is to analyse, by taking into consideration the
social values and needs, the factors affecting the voters' voting behaviours
in the local elections. In the process of evaluating the voters' ...
Turkey-European Union (EU) relations are always worth pondering. It is surely without doubt that relations between Turkey and the EU, within a six-decade period, have broken down frequently. Recently, a number of issues ...
Bu çalışma, 1979-2019 yılları arasında doğrudan genel oy ilkesi kapsamında yapılan Avrupa Parlamentosu seçimleri hakkında bilgi vermekte ve 2019 seçimleri sonucu oluşan Avrupa Parlamento-su’ndaki siyasi parti gruplarını ...
The Lisbon Treaty took concrete steps to strengthen the foreign policy area of the European Union (EU). For
instance, the European Commission constituted Foreign Policy Instruments to affect third countries with ...