dc.contributor.author |
Gündüz, Abdullah Yasin
|
|
dc.contributor.author |
Dağhan, Gökhan
|
|
dc.contributor.author |
Akkoyunlu, Buket
|
|
dc.date.accessioned |
2021-06-21T12:08:15Z |
|
dc.date.available |
2021-06-21T12:08:15Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Gündüz, Abdullah Yasin; Dağhan, Gökhan; Akkoyunlu, Buket. "Dönüştürülmüş Öğrenmede (Flipped Learning) Oyunlaştırmanın Akademik Ertelemeye Etkisi", Eğitim Teknolojileri Okumaları, 2019, Ankara: Pegem, 2019, pp. 193-202. |
tr_TR |
dc.identifier.isbn |
9786050370614 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/20.500.12416/4846 |
|
dc.language.iso |
tur |
tr_TR |
dc.publisher |
Pegem |
tr_TR |
dc.relation.isversionof |
10.14527/9786050370614 |
tr_TR |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/closedAccess |
tr_TR |
dc.title |
Dönüştürülmüş Öğrenmede (Flipped Learning) Oyunlaştırmanın Akademik Ertelemeye Etkisi |
tr_TR |
dc.type |
bookPart |
tr_TR |
dc.relation.journal |
Eğitim Teknolojileri Okumaları, 2019 |
tr_TR |
dc.contributor.authorID |
8539 |
tr_TR |
dc.identifier.startpage |
193 |
tr_TR |
dc.identifier.endpage |
202 |
tr_TR |
dc.contributor.department |
Çankaya Üniversitesi, Ortak Dersler Bölümü, Eğitim Teknolojileri Bilim Dalı |
tr_TR |