DSpace@Çankaya

Dönüştürülmüş Öğrenmede (Flipped Learning) Oyunlaştırmanın Akademik Ertelemeye Etkisi

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.author Gündüz, Abdullah Yasin
dc.contributor.author Dağhan, Gökhan
dc.contributor.author Akkoyunlu, Buket
dc.date.accessioned 2021-06-21T12:08:15Z
dc.date.available 2021-06-21T12:08:15Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Gündüz, Abdullah Yasin; Dağhan, Gökhan; Akkoyunlu, Buket. "Dönüştürülmüş Öğrenmede (Flipped Learning) Oyunlaştırmanın Akademik Ertelemeye Etkisi", Eğitim Teknolojileri Okumaları, 2019, Ankara: Pegem, 2019, pp. 193-202. tr_TR
dc.identifier.isbn 9786050370614
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/20.500.12416/4846
dc.language.iso tur tr_TR
dc.publisher Pegem tr_TR
dc.relation.isversionof 10.14527/9786050370614 tr_TR
dc.rights info:eu-repo/semantics/closedAccess tr_TR
dc.title Dönüştürülmüş Öğrenmede (Flipped Learning) Oyunlaştırmanın Akademik Ertelemeye Etkisi tr_TR
dc.type bookPart tr_TR
dc.relation.journal Eğitim Teknolojileri Okumaları, 2019 tr_TR
dc.contributor.authorID 8539 tr_TR
dc.identifier.startpage 193 tr_TR
dc.identifier.endpage 202 tr_TR
dc.contributor.department Çankaya Üniversitesi, Ortak Dersler Bölümü, Eğitim Teknolojileri Bilim Dalı tr_TR


Bu öğenin dosyaları:

Dosyalar Boyut Biçim Göster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster