Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.author Şevki, Keçe
dc.date.accessioned 2016-01-28T09:46:48Z
dc.date.available 2016-01-28T09:46:48Z
dc.date.issued 2004-01
dc.identifier.citation Şevki, K. (2004). Electronic commerce. Yayımlanmamış yüksek lisans tezi. Ankara. Çankaya Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. tr_TR
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/20.500.12416/534
dc.description.abstract u çalışmanın amacı, elektronik ticaretin dünya ve Türkiye ekonomisindeki etkilerini incelemektir. Özellikle elektronik ticaretin tüketiciler, işletmeler ve ulusal ekonomiler üzerindeki etkilerine bir bütün olarak ayrı bir önem verilmiştir. Dell bilgisayar şirketi bölüm çalışması ( case study) olarak incelenmiştir. Ve bu çalışmayla, hızlı gelişen dünyada ticari faaliyetlerinde yeni teknolojileri kullananların rakiplerine göre daha üstün ve başarılı olduğu gösterilmiştir. Elektronik ticaretin gelişmesi, avantajları ve dezavantajları değerlendirilmiştir ve gelecek içinde değerlendirmeler yapılmıştır. tr_TR
dc.description.abstract he purpose of this study is to investigate the effects of e-commerce on world and Turkish economies. A special emphasis is given to the effects of e-commerce on consumers, businesses and the national economy as a whole Dell computer company is taken as a case study. It is shown that in a rapidly changing world those who use new ways of doing things will be more successful than their competitors. The development, advantages and disadvantages of e-commerce are evaluated and conclusions are drawn for the future. tr_TR
dc.language.iso eng tr_TR
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess tr_TR
dc.subject E-Ticaret tr_TR
dc.subject İşletmeden Tüketiciye tr_TR
dc.subject Elektronik Veri Değişimi tr_TR
dc.subject Güvenli Elektronik İşlem tr_TR
dc.subject Küresel Ticaret Noktaları Ağı tr_TR
dc.subject E-Commerce tr_TR
dc.subject Business to Business (B2B) tr_TR
dc.subject Business to Consumers (B2C) tr_TR
dc.subject Electronic Data Interchange tr_TR
dc.subject Secure Electronic Transactions tr_TR
dc.subject Global Trade Point Network tr_TR
dc.subject İşletmeden İşletmeye tr_TR
dc.title Electronic commerce tr_TR
dc.title.alternative Elektronik ticaret tr_TR
dc.type masterThesis tr_TR
dc.contributor.department Çankaya Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Bölümü tr_TR


Bu öğenin dosyaları:

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster