dc.contributor.author |
Güneş, Cemalettin
|
|
dc.date.accessioned |
2022-04-13T08:50:44Z |
|
dc.date.available |
2022-04-13T08:50:44Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.citation |
Güneş, Cemalettin (2016). Increasing effectiveness of marketing activities in education sector: A field study in ankara / Eğitim sektöründe pazarlama aktivitelerinin etkinliğinin arttırılması: Ankarada bir saha çalışması. Yayımlanmış yüksek lisans tezi. Ankara: Çankaya Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü |
tr_TR |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/20.500.12416/5383 |
|
dc.description.abstract |
In this study, the effectives and attitudes of the quality of education in private schools has been investigated for the purpose of language education. The first step of the progress is to give out the importance of these issues, the goal and the introduction part analyses the needs. The second part is the field of services and the management of service this specification has been given out in details. The third part is about the education services and the understanding of language education has been analyzed. The fourth part, which is also the last part, is about the literature part which has been determined with a SPSS survey determination; this is analyzed via info graphical tables. The last part of the study is about the outcome of the study and the way certain information is given out. |
tr_TR |
dc.description.abstract |
Bu çalışmada, özel okullarda eğitimin etkinliği ve kalitesi yabancı dil alan örneği çerçevesinde incelenmiştir. Çalışmanın birinci bölümü konunun önemi, amacı ve gerekliliğini kapsayan giriş bölümüdür. İkinci bölümde hizmet kavramı ve hizmet pazarlaması konusu ayrıntılı olarak ele alınmıştır. Üçüncü bölümde eğitim hizmeti kavramı ve yabancı dil eğitimi konusu detaylı olarak araştırılmıştır. Dördüncü ve son bölümde ise literatür kısmı desteklemek amacı ile uygulanan anketlerin SPSS paket programında analiz edilmesi ve tablolar yardımı ile yorumlanması gerçekleştirilmiştir. Çalışmanın son bölümünde ise yapılan araştırmanın bulguları üzerinde durulmuş ve konu ile ilgili önerilere yer verilmiştir. |
tr_TR |
dc.language.iso |
eng |
tr_TR |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
tr_TR |
dc.subject |
Service |
tr_TR |
dc.subject |
Education Services |
tr_TR |
dc.subject |
Foreign Language Education |
tr_TR |
dc.subject |
Hizmet |
tr_TR |
dc.subject |
Eğitim Hizmeti |
tr_TR |
dc.subject |
Yabancı Dil Eğitimi |
tr_TR |
dc.title |
Increasing effectiveness of marketing activities in education sector: A field study in ankara |
tr_TR |
dc.title.alternative |
Eğitim sektöründe pazarlama aktivitelerinin etkinliğinin arttırılması: Ankarada bir saha çalışması |
tr_TR |
dc.type |
masterThesis |
tr_TR |
dc.identifier.startpage |
1 |
tr_TR |
dc.identifier.endpage |
118 |
tr_TR |
dc.contributor.department |
Çankaya Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Bölümü |
tr_TR |