DSpace@Çankaya

Akademik amaçlı okuma izlencesi oluşturmadaki temel kriterler

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.author İnal, Bülent
dc.date.accessioned 2016-02-15T11:11:05Z
dc.date.available 2016-02-15T11:11:05Z
dc.date.issued 2007-05
dc.identifier.citation İNAL, B., (2007). Akademik Amaçl› Okuma İzlencesi Oluşturmadaki Temel Kriterler. Çankaya Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi, Journal of Arts and Sciences, Sayı: 7, pp.49-59 tr_TR
dc.identifier.issn 1309-6788
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/20.500.12416/749
dc.description.abstract The Most important tool in acquiring knowledge in an academic setting is realized through reading. Most of the information students process every day is obtained from written information through coursebooks and textbooks. This would show the importance of designing a reading syllabus for academic purposes in language teaching programs that aim to bring up the learner’s language proficiency to international standards. The basic criteria of designing a reading syllabus for academic purposes, which is vital for students to be efficient and successful readers, are explained in this article tr_TR
dc.description.abstract Akademik ortamda bilgiye ulaşmanın en önemli araçlarından biri okumadır. Yazılı metinler ve ders kitapları aracılığıyla birçok bilgiye ulaşılabilmektedir. Bu gerçeklik, öğrencilerini uluslararası standartlarda dil yeterliğine ulaştırmayı hedefleyen yabancı dil eğitim programlarında, akademik amaçlı okuma izlence çalışmalarına önem verilmesini zorunlu kılmaktadır. Bu makalede, akademik amaçlı okuma izlenceleri yapılırken, öğrencilerin, başarılı ve etkin okuyucu olabilmeleri için dikkate alınması gereken temel prensipler anlatılmaktadır tr_TR
dc.language.iso tur tr_TR
dc.publisher Çankaya Üniversitesi tr_TR
dc.rights info:eu-repo/semantics/closedAccess
dc.subject Reading Skill tr_TR
dc.subject Critical Thinking tr_TR
dc.subject Reading Strategies tr_TR
dc.subject Reading Syllabus tr_TR
dc.subject Extensive Reading tr_TR
dc.subject English for Academic Purposes tr_TR
dc.subject Okuma Becerisi tr_TR
dc.subject Yaygın Okuma tr_TR
dc.subject Akademik Amaçlı İngilizce tr_TR
dc.subject Eleştirel Düşünme tr_TR
dc.subject Okuma Stratejileri tr_TR
dc.subject Okuma İzlencesi tr_TR
dc.title Akademik amaçlı okuma izlencesi oluşturmadaki temel kriterler tr_TR
dc.type article tr_TR
dc.relation.journal Çankaya Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Journal of Arts and Sciences tr_TR
dc.contributor.authorID 16587 tr_TR
dc.identifier.issue 7 tr_TR
dc.identifier.startpage 49 tr_TR
dc.identifier.endpage 59 tr_TR
dc.contributor.department Çankaya Üniversitesi, Hazırlık Okulu tr_TR


Bu öğenin dosyaları:

Dosyalar Boyut Biçim Göster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster