Özet:
Bu araştırma, Kurumsal Sosyal Sorumluluk bağlamında Çevresel Raporlamaya odaklanmıştır. Araştırmanın örneklemi; müşteri memnuniyeti odaklı kesitsel bir yaklaşımla Avrupa'dan seçilen beş hava yolu şirketi ile oluşturulmuş ve söz konusu hava yolu şirketlerinin Kurumsal Sosyal Sorumluluk veya Sürdürülebilirlik Raporlarının Çevresel Raporlamaya ilişkin bölümü, içerik analizi yöntemi uygulanarak incelenmiştir. Raporlarda göreceli olarak farklılıklar ve/veya eksiklikler olmasına karşın, Küresel Raporlama Girişimine ait Rehberlerin benimsenmiş olması nedeniyle elde edilen bulgular; çevresel raporlarda sunulan bilgilerde görülen çeşitliliğin geçmiş çalışmaların bulgularına oranla giderek azaldığını göstermiştir.