dc.contributor.author |
Özdemir, Handan
|
|
dc.contributor.author |
Akagün Ergin, Elif
|
|
dc.contributor.author |
Avcı, Mustafa Serhat
|
|
dc.date.accessioned |
2024-05-14T12:08:32Z |
|
dc.date.available |
2024-05-14T12:08:32Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Özdemir, H.; Akagün Ergin, Elif; Avcı, Mustafa Serhat. (2021). "Yıldız Gücü (Star Power): Yıldız Sporcular Y KuşağıTüketicilerinin Tüketim Kararlarını Etkiler Mi?", İşletme Araştırmaları Dergisi, Vol.13, No.2, pp.1751-1763. |
tr_TR |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/20.500.12416/8379 |
|
dc.description.abstract |
Bu araştırmanın amacı, “yıldız gücü faktörleri” olarak bilinen; profesyonel güvenilirlik, sempatik kişilik, atletik uzmanlık, sosyal çekicilik ve karakteristik tarz faktörlerinin Y kuşağı tüketicilerin genel ve spesifik tüketimleri üzerindeki etkilerini ortaya koymak ve yıldız gücü etkisinin cinsiyet ve yaş demografik değişkenleri ile ilişkilerini incelemektir |
tr_TR |
dc.language.iso |
tur |
tr_TR |
dc.relation.isversionof |
0.20491/isarder.2021.1227 |
tr_TR |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
tr_TR |
dc.subject |
Yıldız Gücü |
tr_TR |
dc.subject |
Atletik Yıldız Gücü |
tr_TR |
dc.subject |
Y Kuşağı |
tr_TR |
dc.subject |
SASP ölçeği |
tr_TR |
dc.title |
Yıldız Gücü (Star Power): Yıldız Sporcular Y KuşağıTüketicilerinin Tüketim Kararlarını Etkiler Mi? |
tr_TR |
dc.type |
article |
tr_TR |
dc.relation.journal |
İşletme Araştırmaları Dergisi |
tr_TR |
dc.contributor.authorID |
116684 |
tr_TR |
dc.contributor.authorID |
120408 |
tr_TR |
dc.identifier.volume |
13 |
tr_TR |
dc.identifier.issue |
2 |
tr_TR |
dc.identifier.startpage |
1751 |
tr_TR |
dc.identifier.endpage |
1763 |
tr_TR |
dc.contributor.department |
Çankaya Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü; Çankaya Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü |
tr_TR |