dc.contributor.author |
Dağhan, Gökhan
|
|
dc.contributor.author |
Nuhoğlu Kibar, Pınar
|
|
dc.contributor.author |
Menzi Çetin, Nihal
|
|
dc.contributor.author |
Telli, Esra
|
|
dc.contributor.author |
Akkoyunlu, Buket
|
|
dc.date.accessioned |
2024-12-05T06:34:39Z |
|
dc.date.available |
2024-12-05T06:34:39Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.citation |
Dağhan, Gökhan...et al (2015). "Öğretmen Adaylarının Sosyal Medya Destekli Bilimsel İletişimi Kullanmaları Üzerine Nitel Bir Çalışma", Türk Kütüphaneciliği, Vol. 29, No. 2, pp. 258-274. |
tr_TR |
dc.identifier.issn |
2147-9682 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/20.500.12416/8538 |
|
dc.description.abstract |
Bu araştırmada öğretmen adaylarının ağ günlüklerinde bilimsel iletişimi kullanım durumlarının belirlenmesi amaçlanmıştır. Araştırma, nitel araştırma yöntemlerinden biri olarak kabul edilen durum çalışması yöntemiyle gerçekleştirilmiştir. Çalışmada Öğretmenlik Uygulaması dersine devam eden 17 öğretmen adayının kendi düşünme ve öğrenme süreçlerinin farkında olmaları, kontrollerini sağlayabilmeleri, öğretmen gibi düşünmeyi öğrenmeleri ve bilimsel iletişim becerilerine sahip olabilmeleri için ağ günlükleri oluşturulmuş ve ders sürecinde kullanmaları sağlanmıştır. Günlükler belirlenen ölçütler doğrultusunda içerik analiziyle incelendiğinde, öğretmen adaylarının ilk aşama olan diğer kişiler tarafından yayınlanmış çalışmaları inceleme, sınıflandırma ve değerlendirme aşamasındaki görevleri gerçekleştirebildikleri, daha üst düzey bilgi ve beceri gerektiren aşamalarda yeni, orijinal fikirler üretme, ortaya çıkanları daha önceki çalışmalarla karşılaştırma ve sunma aşamalarındaki görevleri gerçekleştiremedikleri görülmektedir. |
tr_TR |
dc.language.iso |
tur |
tr_TR |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
tr_TR |
dc.subject |
Ağ Günlükleri |
tr_TR |
dc.subject |
Bilimsel İletişim |
tr_TR |
dc.subject |
Öğretmen Adayları |
tr_TR |
dc.subject |
Öğretmenler |
tr_TR |
dc.subject |
Sosyal Medya |
tr_TR |
dc.title |
Öğretmen Adaylarının Sosyal Medya Destekli Bilimsel İletişimi Kullanmaları Üzerine Nitel Bir Çalışma |
tr_TR |
dc.type |
article |
tr_TR |
dc.relation.journal |
Türk Kütüphaneciliği |
tr_TR |
dc.contributor.authorID |
8539 |
tr_TR |
dc.identifier.volume |
29 |
tr_TR |
dc.identifier.issue |
2 |
tr_TR |
dc.identifier.startpage |
258 |
tr_TR |
dc.identifier.endpage |
274 |
tr_TR |
dc.contributor.department |
Çankaya Üniversitesi, Ortak Dersler, Eğitim Teknolojileri Bilim Dalı |
tr_TR |